2012. január 9., hétfő

Rendszer kell az életembe,

mert megőrülök!!! A múlt héten elfelejtettem a fogászatot. Na bumm! mondhatnánk, de sajnos az van, hogy ez rendszeresen előfordul Velem. Valami vagy valaki :S rendszerint kimarad...
Ezért feltaláltam a spanyol viaszt :) Naptár kell Nekem és a családomnak!!! El is kezdtem lázasan keresni az interneten. Nagyon jópofa, saját családra applikálható digitál naptárak vannak fenn:
pl. a Smileboxnál

Azonban ez Nekem nem elég... Annyira beindultam, hogy rögtön csináltam is 1-2 mintát azokból a naptár formátumokból, amik már egyenesen feladatkezelők. Így nem csak a saját dolgaimat nem fogom elfelejteni, de a család egyetlen tagja sem fog elfelejteni semmit :)

Aztán meg már annyira-de annyira belejöttem, hogy gyártottam egy IGAZI heti feladatkezelőt!!! Haha reszkessen mindenki :)
A lényege, hogy heti bontásban azúr, azasszony, és a Mukiborsó gyerkőcök otthon elvégezendő feladatai vannak papírra vetve. Tologatni a feladatokat nem ér, éppen ezért csak teljesíthető dolgokat érdemes felvenni a listára, természetesen pihenőnapot is hagyva! Jó kis program lehet a vasárnapi ebéd után, vagy vacsinál leülni együtt és egyeztetve összeállítani a jövő heti programot. Ha együtt állítjuk össze, az azért jó, mert akkor nincs apelláta a "célszemély" önként és dalolva vállalta azt.
Apával pl. felvetethetjük a saját listájára a kb. fél éve mozgó konnektor visszahelyezését, a Mukiborsókkal pedig levitethetjük a szemetet.
Ha valami "fáradtságos" volt, hagyjuk, hadd húzzák ki maguk a papírról, hadd legyenek büszkék magukra! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése