2012. január 16., hétfő

Babinak új design

készült. Ami ebben érdekes, hogy én készítettem Neki. Mivel azonban az anyagból bőven jutott másra, így egy komplett kis szettet tudtam készíteni...
Imádom ugyan is a textileket, és nehezen tudok ellen állni egy -egy új darab felfedezésekor, valószínű, hogy ugyan emiatt nagyon hamar rá is tudok unni egy- egy darabra, ezért a lakásomban elég gyakran cserélgetem őket...
Nem lehet ez alól kivétel a gyerek szoba sem, főleg akkor, ha egy anyagért, (amely 120x300 cm ) fillérekért jut hozzá az ember...
Lássuk elsőként azt az anyagot, aminek nehezen tudtam ellenállni:
Aki ismeri ránézésre tudja, aki nem segítek, hogy ez az anyag az IKEÁ-ból való ( mint nálam nagyon sok minden)
Már régebben kinéztem az ebből készülő ágynemű garnitúrát - szintén átalakítás céljából -  csakhogy annak az ára háromszorosan az anyagénak, így a fogamat szívva valahogy mindig elvetettem az ötletet :) mígnem ráleltem magára  a textilre. Tudtam, nekem ez tökéletesen megfelel, ugyanis a méreteiből már láttam lelki szemeim előtt a készülő új szoba designt :)
A munka során az anyagból az alábbiakat készítettem:
- egy "sűrű" bunting,
- egy ritka bunting,
- lelógó szívecskék a lámpára,
- függöny decor, és elkötő valamint
- egy teljes kiságyba való szett ( takaró, párna, rácsvédő)
- és egy díszpárna huzat is készült :)

Azt hiszem leírva is szép kis lista kerekedett, a kis szobába pedig pont elégnek érzek ennyi díszítést, de a "feladatot" nagyon szívesen csináltam. Nem csak azért tetszik, mert én készítettem :) már nagyon vágyom a tavaszt, és a színek nagyon jót tesznek a lelkemnek :)

Ti készítettek már hasonlót, vagy esetleg nekiállnátok ? 



El kell árulnom, én már láttam a tavaszi IKEA katalógust. Komolyan mondom alig várom!!! Imádom a textileket, úgy érzem végre visszatérnek a skandináv stílushoz most. Talán egy kis shabbyt-is vélek benne felfedezni... Minden esetre Nekem nagyon tetszik. A katalógust innen elérheted. Kellemes időtöltést :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése