2012. február 1., szerda

A saját házi játékunk :)

Elkészítettem a saját házi feladat táblánkat, amin már a tavasz hívogató csábítása bír rá nap, mint nap a lakás különböző helyiségeinek takarítására, rendben tartására.



Az alap ötletet ez előző posztomban megjelenített tábla adta, így ennek megfelelően én is 12 részre osztottam fel a sajátomat. Mivel nincs hatalmas házunk csak egy kisebb-közepes lakás, ezért ennek megfelelően a 12 részt a lakás helységeinek felosztásával, illetve különböző házimunkákkal töltöttem meg.
A Fly-Ladyktől tanult zónázási módszer lényegéből pedig átemeltem a "fordíts napi 15 percet a lakásod tisztán tartására", jelszót.
A tábla kialakítását a lehető legegyszerűbb módon egy kép, és alkoholos filc segítségével oldottam meg.

De, mivel nem voltam elégedett az első változattal, készítettem egy maradót is:)
Ez az amit használunk is...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése